Garantia Produselor
1. MYRI MONTAGGI SRL, societate română cu sediul în str.Stan Greavu nr 165,Loc.Seimeni,Jud.Constanța, cu CIF: 41133152,Nr. de ordine în Registrul Comerțului J13/1950/2019, asigurăm și garantăm conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001 și standardelor românești.
2. MYRI MONTAGGI SRL se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului www.myricandles.ro și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului www.myricandles.ro sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare si transport executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.
3. MYRI MONTAGGI SRL acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: 30 zile pentru ceramică, beton. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, MYRI MONTAGGI SRL își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă in termen de 2 zile de la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau zgârierea produselor după termenul de 2 zile de la livrare sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 30 de zile.
5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.
6. Transportul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu este inclus în prețul produsului plătit de Cumpărător. Tarifele serviciilor sunt afișate pe site-ul Vânzătorului, www.myricandles.ro. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului documentul de transport furnizat de curier.
7. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului București de la sediul social al Vânzătorului, conform cu legislația în vigoare în România.
Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.